Hoe dien je een klacht in

Kinderen en jongeren kunnen een klacht indienen bij de kinderombudsman. Ook (pleeg)ouders, hulpverleners en andere betrokkenen kunnen bij de kinderombudsman aankloppen.  

Je kunt je klacht op verschillende manieren indienen:

Online:  gebruik dan het online klachtenformulier. Als je hulp nodig hebt bij het invullen, kun je ons op werkdagen van 9-13u bellen via het gratis nummer o800 2345 111.

E-mail: stuur je mail naar info@kinderombudsmanrotterdam.nl

Telefonisch: bel naar 0800 2345 111 (gratis). Of stuur een App naar 06 5807 3580.

Schriftelijk: wil je de kinderombudsman een brief sturen, dit is ons adres:

Gemeentelijk kinderombudsman
Minervahuis 1, 4e etage
Meent 106
3011 JR Rotterdam

De kinderombudsman volgt de maatregelen tegen verspreiding van corona. Daarom moet je voor de gratis spreekuren een afspraak maken. Als je de kinderombudsman of zijn medewerkers persoonlijk wil spreken, bel dan 0800 2345 111. Kijk hier voor een overzicht van de plaatsen en tijden.