Hoe dien je een klacht in

Kinderen en jongeren kunnen een klacht indienen bij de kinderombudsman. Ook (pleeg)ouders, hulpverleners en andere betrokkenen kunnen bij de kinderombudsman aankloppen.  

Je kunt je klacht op verschillende manieren indienen:

Online:  gebruik dan het online klachtenformulier.

E-mail: stuur je mail naar info@kinderombudsmanrotterdam.nl

Telefonisch: bel naar het gratis telefoonnummer 0800 2345 111. We zijn elke werkdag bereikbaar tussen 9 en 16 uur.

App: je kunt een appje sturen naar 06 580 73 580. Elke werkdag van 9 tot 16 uur krijg je binnen een uur een reactie. Let op: je kunt niet naar dit nummer bellen!

Schriftelijk: wil je de kinderombudsman een brief sturen, dit is ons adres:

Gemeentelijk kinderombudsman
Minervahuis 1, 4e etage
Meent 106
3011 JR Rotterdam

Spreekuur:
De kinderombudsman houdt verschillende spreekuren op haar kantoor in Rotterdam. Daar kun je je klacht toelichten. Hier vind je meer informatie over het spreekuur.