Contact

Hoe kun je de kinderombudsman bereiken?

Wil je met de kinderombudsman een klacht bespreken?

  • Je kunt ons elke werkdag bellen van 09:00 tot 16:00 uur bellen op het gratis nummer 0800 2345 111.
  • Of stuur ons een WhatsApp-bericht naar het nummer 06 10 30 29 13. Elke werkdag van 9:00 tot 16:00 uur reageren we binnen het uur. Let op: het is niet mogelijk om naar dit nummer te bellen. Gebruik dan het gratis 0800-nummer.
  • Ook kun je naar het spreekuur van de kinderombudsman in Rotterdam komen. Dat is elke dinsdag van 09.00 tot 11.30, elke woensdag van 13.30 tot 16.00 uur en elke twee weken op donderdagavond (oneven weken) van 18:30 tot 20:30 uur.
  • Daarnaast mag je gebruik maken van de alle andere vaste spreekuren van de ombudsman in Rotterdam en de aangesloten gemeenten. Zie Overzicht spreekuren.

Het adres van het kantoor van de kinderombudsman is:

Gemeentelijke kinderombudsman
Minervahuis 1, 4e etage
Meent 106
3011 JR ROTTERDAM

Wil je direct een klacht indienen? Maak dan gebruik van het online klachtenformulier.

Verder kun je een klacht indienen via e-mail of fax:

E-mailadres:   info@kinderombudsmanrotterdam.nl

Fax: 010 241 84 99

Het kantoor van de gemeentelijke kinderombudsman in Rotterdam is goed bereikbaar, zowel met het openbaar vervoer (tram, bus en metro) als met eigen vervoer.

Er is parkeergelegenheid:

  • op straat (let op: alleen met kentekenparkeren of creditcard) en
  • in de nabije parkeergarages Sint Jacobsplaats (Binnenrotte 15), Bijenkorf (Aert van Nessstraat 16) en Plaza (Kruisstraat 13).

Klik hier voor de Routeplanner

Klik hier voor de Routeplanner Openbaar Vervoer