Bereikbaarheid gemeentelijke kinderombudsman en Corona

De gemeentelijke kinderombudsman is in deze tijd van Corona bereikbaar op meerdere manieren:
• Als je een klacht of een vraag hebt, kun je het online formulier invullen. Ga daarvoor naar de homepage. Klik daar op ‘stel je vraag of dien een klacht in’.
• Als je geen internet gebruikt, beschrijf je klacht dan in een brief aan de gemeentelijke kinderombudsman, Meent 106, 3011JR in Rotterdam.
• Met vragen kun je op werkdagen tussen 9-17u bellen met 06 3969 2394, of een app sturen.
• Je kunt vragen of klachten ook mailen naar info@kinderombudsmanrotterdam.nl.

Door Corona zijn er helaas voorlopig geen spreekuren.

Om een klacht op te lossen is de kinderombudsman nodig. Maar die moet vaak weer met iemand van de gemeente of een zorgverlener spreken. Dat kan soms moeilijk zijn, veel mensen mogen niet op hun werk komen.

Dringende klachten worden met voorrang behandeld.

Dit bericht wordt uiterlijk vrijdag 29 mei 2020 bijgewerkt.